keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Viime päivinä...


... olen joutunut käyttämään silmälaseja jo neljä päivää yhyy! Heitin viimeisen, loppuun käytetyn piilariparin roskiin, koska olin varma että uudet tulee seuraavana päivänä. Eipä ole näkynyt, jos se tilaus ei tänään tule niin en tiedä mitä teen! Silmälasien käyttö on luonnotonta, onneks edes Lucas rakastaa näitä.


... olen joutunut rakentamaan lisää esteitä Lucakselle. En tiedä kuinka kauan näillä pärjätään, toivottavasti siihen asti kunnes se oppii kävelemään! Mä itse opin 11 kuukauden iässä, toivon että Lucaksella kestää pidempään, siihen kun on enää kaksi kuukautta ... :D Ollaan vaan valitettavasti menty aika samaa tahtia monien juttujen kanssa!


... olen nauranut paitsi mun ihanan lapseni hölmöille toilailuille, myös sen kanssa. Lucas on aivan mahtava pieni ihminen, vaikka sillä onkin välillä päiviä jolloin se ei suostu olemaan yksin lattialla hetkeäkään vaan jonkun on ihan kokoajan oltava siellä sen kanssa. Oon yrittänyt nyt etsiä sille jonkinlaista babyseuraa, koska ainut missä se muita vauvoja näkee on vauvauinti ja sekin loppuu ensi viikolla!


... olen Suomesta kotiutumisen tohinoiden jälkeen huomannut että oon ihan unohtanut mainita että mun ihanat kummit poikkesi moottoripyöräreissullaan meillä! Oltiin kotona myöhään lauantai-iltana, ja sunnuntaina iltapäivällä ne päristeli Salzburgista meille. Vietettiin aikaa meidän kaaoksen valtaamassa kodossa, käytiin syömässä ja yön ne vietti tuossa meidän naapurissa olevassa pienessä hotellissa. Aamulla ne tuli hakemaan vielä pyykkinsä ja lähtivät jatkamaan matkaa Saksaan. Oli ihanaa että ehditte käymään! ♥


... ollaan yritetty muistaa sormiruokailla! Omena oli ilmeistä päätellen hyvinkin hapanta ja tälläkertaa suurin osa lautaselta päätyikin lattialle... Nyt on hyvä harjoitella syömistä eikä pelkästään harjoitella, vaan itse syöminenkin on helppoa kun käytiin viime viikolla vihdoin hakemassa se syöttötuoli! Päädyttiin ihanaan i'coo Pharo-tuoliin (juurikin tuossa värissä), koska se uhkaa kestävänsä 40 kiloon asti, eli ei pitäis ihan hetkeen olla hankkimassa uutta!


... olen myös huomannut että Sinkkuelämän the very last episode saa aina kyyneleet virtaamaan, jopa saksaksi dubattuna! Lisäksi mun myös telkkariin liittyvä toive on vihdoin ja viimein kuultu ja eräs ihana kanava alkoi näyttämään vanhoja kunnon svedu-Wallandereita joka sunnuntai-ilta! Edellinen näytettiin noin puoli vuotta sitten joten on tätä odotettukin!

Nyt kahvinkeittoon, ulkona on taas niin kiva ilma että kai se on sinnekin mentävä, ciaooo :* !

4 kommenttia:

  1. Sinkkuelämää dubattuna kuulostaa hyvin hyvin väärältä :D t:A

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihen on vuosien varrella tottunut :D ! Siedätyshoitona, vähän kerrallaan ;)

      Poista
  2. Tohon edelliseen juttuun viitaten. Se pyyhkäys on ihan oikeesti Luxun enon vanha. Ja äitiyspakkauksesta peräisin. Toki sinäkin olet siihen itseäsi pyyhkiellyt :) Kova on ikävä! Varsinkin ku toi booking.com pommittaa jatkuvalla sarjatulella :) Ihania kuvia taas....Lisää odotellessa -mum- Terveisiä. Yläkertaankin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, aika iäkäs! :o Siitä vaan varaamaan, Lugin synttäreille ;) Terkkuja myös sinne ♥ °

      Poista