tiistai 27. tammikuuta 2015

Kiireinen tammikuu


Puhhuh! Ensin meillä oli viisi päivää vieraisilla minun rakas siskokulta ja hänen hurmaava nelivuotiaansa, minun kummityttöni Luna. Sitten oltiin yksi yö keskenämme ja seuraavana päivänä saapui minun armas äitini. Sitten minä tulin hyvin kipeäksi. Olenpa tainnut täälläkin mainita siitä, että ollessani kipeä en koskaan saa kuumetta vaan kituuttelen sellaisessa nuhayskässä ikuisuuden. Edes synnytyksissä lämpö ei ole noussut siitä 36 asteesta mihinkään joka on herättänyt hoitsuissa ihmetystä.


No, nyt nousi! Enpä todellakaan tiedä milloin mulla olisi viimeks ollut lämpöä ennen tätä, joten 39 asteen kuume oli erittäin raaka, varsinkin kun piti samaan aikaan pitää Florian tyytyväisenä. Korkeimmille voimille kiitos siitä että äiti oli edelleen silloin vielä täällä, koska se viihdytti Lucasta niin ettei sen sentään tarvinut kärsiä siitä tylsyydestä. Toki vähän harmi että loppupäivät menivät niin että mä makasin vain sohvalla, mutta aina ei voi voittaa. Onneks äiti tietänee että on tervetullut meille milloin vain ehtiikään, nyt kun meillä on niin ihanasti tilaa!


Tilaa on tosiaan edelleen reilusti, osaksi huonekalujen puutteesta johtuen. Viedessään mun siskon ja Luna-neidin Münchenin lentokentälle otti Stefan äitinsä mukaan ja he poikkesivat Ikeaan Saksan puolelle, koska siellä suuri osa tavaroista on halvempaa kuin Itävallan puolella. Mukaan tarttuikin esimerkiksi pari Kallaxia joista rakennellaan ihana kirjahylly meille, musta kirjat kun ovat yksi kauneimmista sisustuselementeistä! Pelastin ennen remonttia anopilta 21-osaisen valtavan kokoisen kirjasarjan jonka se meinas heittää mäkeen, ne sopii täydellisesti Kallaxin lokeroihin!



Mutta sisustuksesta lisää höpöjä myöhemmin, tämä oli nyt vain tällainen pikainen päivitys että elossa ollaan mutta tämän pidempää en ehdi tarinoimaan, kuvat ehdin ehkä pienentämään! Florian on edelleen samanlainen possu kuin ennen jolle ei juuri kelpaa muu kuin syli, joten näin iltaisin menee hetki ennenkuin saa kaikki asiat hoidettua. Milloinhan se huomaa että elämä on ihan kivaa vaikka ei oliskaan kokoajan mamin sykyssä? Noo, ei parane valittaa, onneks se on tyytyväinen edes silloin, voishan se kitistä vaikka kokoajan! Terveisiä talven keskeltä!



4 kommenttia:

  1. Voi että noita teidän poikia miten ihania ne on <3.kiva kuulla teidän kuulumisia ja toivottavasti olo pian kohenee. Mä oon täysin samanlainen sairastaja ja kuume ei noussut edes keuhkokuumeessa eikä synnytyksessä enkä ees tiennyt että voi nousta ennen tätä tekstiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne kyllä :3 Ja kiitos sen kuumeen ei tarvinut sairastaa viikkotolkulla vaan se vei sen ärsyttävän duhailun mennessään! Onpas hauska kuulla etten ookaan ainoa aina-kuumeeton vääristynyt yksilö, oon aina luullut et oon ihan ainokainen ku kaikki kitisee että kuume nousee ja blabla :D

      Poista
  2. Voi rakkaat. Ihana kuulla että kaikki on hyvin. Kuten myös,että olen tervetullut <3. Ikäväähän se oli että sairastit, mutta niinkuin sanoit. Onneksi olin siellä. On sulla myös ihana mies. Kuten myös Annalla. Ja Villellä on Emu <3. Mun lapsilla on kaikilla käynyt hyvä tuuri. Turha odotella lottovoittoa !! :) Olisit sä kyllä voinut silti lääkärissä käydä. Huom. Tää on vaan mun mielipide. Jokainen taaplaa tyylillään. Kotimatka oli surkeaakin surkeampi,vaikka taksimatka Salzburgiin olikin kiva. Taksikuski puhui aivan samalla äänellä ja aksentilla kuin Erkki Toivanen. Muistatko Lontoon kirjeenvaihtajaa? Hän yritti piristää mieltäni kaikin mahdollisin kertomuksin jopa siinä vähän onnistuen:) Kun kerroin että vävypoikani työskentelee Stanglwirthissä niin hän peukutti isosti. Kehui paikan maasta taivaisiin ja kertoili kyytiläisistään sinne. Vannotti myös; minkä kuulet tässä autossa - jää tähän autoon :) Joten turha odotella mitään mehukkaita paljastuksia. Kertoi ajavansa myös limousinea tarvittaessa. Ehkäpä seuraavaksi sitten sellaisella :) Kertoili myös, että Stangli on turvallinen työpaikka,kun on toimintaa vuoden jokaisena päivänä. Ja näinhän se tietysti onkin. Mulla on tänään vapaa ja suunnittelen lähtöä pihahommiin. Kaupassakin pitäisi käydä :( Samilta paljon terveisiä. Kävi just hakemassa mun kiesin katsastukseen. Pojille isot halit ja "pussit". Pidä itsestäsi huolta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, olitkin niin kiltisti että saat tulla uudestaankin. :D Käynyt hyvä tuuri, hah! Niin ja kaikkihan ne kehuu Stanglia ketkä eivät ole sen palkkalistoilla. :D

      Poista